4.9 112 Bewertungen

Gäste geben uns eine 4.9/5 aus 112 Bewertungen.

Bewertungen

Erfahrungen Norwegen und Schweden

Hier kannst du die Erlebnisse unserer Gäste während ihres Urlaubs in Skandinavien lesen. Sie teilen ihre Erfahrungen mit den Skigebieten und mit dem Service, den wir ihnen geboten haben.
 
Wir sind sehr dankbar, dass unsere Gäste sich die Zeit genommen haben, ihre Erfahrungen zu teilen, und sind sehr stolz auf die lobenden Worte, die wir erhalten haben!

Ihr Feedback gibt einen ehrlichen Eindruck davon, was du erwarten kannst. Lass dich von ihren Erlebnissen inspirieren und entdecke, warum so viele jedes Jahr wieder Skandinavien wählen…

 

Huub Coopmans
Belde voor algemene informatie maar zijn enthousiasme, betrokkenheid, bereikbaarheid en zijn kennis van de locaties, deden ons besluiten om maar meteen te boeken. Geen spijt!!!! SUPER vakantie. Zeker een aanrader.
Bedra
Perfekter Service. Nette Ansprechpartner. Tolle Häuser in der Vermietung. Organisieren auch die Skipässe undAusrüstung(wenn frühzeitig gebucht mit tollem Rabatt).
frederique thomas
De boottocht was weer heel ontspannen en gezellig. Lekker gegeten, gedronken en van alle vertier genoten op de boot. Medewerkers op de boot zijn altijd zo behulpzaam en vriendelijk. Hemsedal is een mooi skigebied met veel variatie voor jong en oud, beginner of gevorderde. Leuk funpark voor de tieners! Mooie groene pistes maar ook rood en zwart. We zaten in een Fjellnest appartement met 8 personen, heerlijk ruim en luxe. Aan alles was gedacht. We waren met 4 volwassenen en 4 tieners. Ondanks dat er weinig sneeuw lag en het weer een aantal dagen echt minder was met regen en veel wind, hebben we ons goed geamuseerd. Paardrijden, langlaufen op de berg bij Gravset en klimmen in de hal van SkiStar. Bij SkiStar ook alleen maar behulpzame en vriendelijke mensen aan het werk. Bij de verhuur, receptie, bij de liften als in de restaurants.
Frans
Vakantie was werkelijk fantastisch, veel sneeuw, heerlijk koud (-12 tot -30). Echt winterwonderland. Vooraf erg goed contact gehad met Scandinavian Dreams, ook telefonisch om onze wensen duidelijk te maken. Daar is ruim tijd voor genomen en goed naar geluisterd. Ook heel snelle reactie op alle vragen. Top service. Wij hebben voor 2025 weer geboekt, zin in :-).
J.D. “Jan-Dik” Boot
Een uitzonderlijke skiweek, mede door de heen- en terugreis met Color-line. Zeker mogelijk gemaakt door Scandinavian Dreams. Hun service is direct en volledig. Ook uitzonderingen die zich voordeden (uitvaart 1 pers. en vervroegd terug 1 pers.) zijn snel en goed behandeld. Waar mogelijk hebben terugbetalingen en wijzigingen correct plaatsgevonden. Niet eerder dergelijke klantgerichtheid meegemaakt. Volgende keer geen twijfel over inschakeling Scandinavian Dreams. Doet het gewoon als vanzelfsprekend prima. Aanbevelenswaardig.
Annerose Groot
We hebben een heerlijke vakantie gehad. Eerste keer skiën in Noorwegen, maar het is goed bevallen. Alles was ook super geregeld
Emma van den Berg - Paes
Zeer mooie reis gehad, alles was tot in de puntjes geregeld, zeer betrouwbare, persoonlijke en snelle service en reactie. Wij zijn buitengewoon tevreden!
Marina Zdravkovski
Sandy Wang
Our family has experienced very impressive supports and suggestions from Marc for three years! Very quick and accurate response! Thanks!
Daan Dam
Heerlijke vakantie gehad, We zijn zeer enthousiast over de reis, de vakantie maar met name het snelle en het vriendelijke hulpvaardige contact. Erg enthousiast over Scandinavian Dreams !!!
Ilona Plessius
Marc van Scandinavian Dreams heeft ons heel goed geholpen bij het samenstellen van onze reis naar Noorwegen. Hij dacht goed mee, kwam met voorstellen die aansluiten op onze wensen en heeft ons goed geïnformeerd. Hij reageert snel op vragen en bovenal kent hij de bestemming goed, waardoor hij goed advies kan geven.
Joerg Seidl
It was a remarkable and certainly impressive vacation with support of Scandinavian dreams. Minus temperatures, a lot of snow and a wonderful winter wonderland in Norway. The Husky Safari was our last activity before returning home and it was for sure one of the greatest things we did in life. SkiStar was a perfect partner with extraordinary ski teachers contact conveyed via scandinavian dreams. We had an amazing first time on skis. Thank you, scandinavian dreams for your contribution in all phases of the booking process. Our holiday become that great because of the relentless support and promptly responding to all organisational topics by scandinavian dreams. Very impressive and very professional. Thank you for your help throughout all phases. Well done.
Barry de Roode
Marc denkt altijd heel goed mee en het lijkt alsof hij al jaren op de plaats van bestemming is geweest. Vriendelijk en altijd snel reactie.
Joost Patocka
Ik heb net onze zesde wintersportvakantie bij Marc geboekt. Marc z'n onuitputtelijke energie en enthousiasme over Noorwegen zijn niet te overtreffen. Alles wordt heel goed en op tijd gecommuniceerd en de service is werkelijk fenomenaal! Op naar de zevende keer Noorwegen en daar voorbij!!
Janetyjanet
Really helpful and responsive service. Our agent helped us book an absolutely marvellous holiday and made sure that we had everything we needed in advance so we could relax once we got there.
Lieske Van Zelst
Superfijn contact, alles goed geregeld. Marc reageerde heel snel op email als we iets wilden weten op locatie. Mochten we volgend jaar terugkeren naar Scandinavie voor de sneeuw nemen wij zeker weer contact op.
G Loots
Drie jaar geleden bij toeval bij dit reisbureau beland en sindsdien tevreden blijven hangen! Door Marcs ervaring en kennis, en snelle reacties op al onze vragen, worden we steevast naar de beste oplossing voor onze wensen geleid. Resultaat is altijd een stressloze vakantie in ouderwets winterse sfeer. Volgend jaar weer!
Jelle Tarnoczy
Een geweldige vakantie ervaring met Scandinavian Dreams …. Persoonlijk en altijd optimale communicatie! Wat een feestje 🍾 Dank Marc🙏!
Rebekka Mostert
Goed advies gekregen. Heerlijk ruim huis vlakbij de piste. Boottrip naar Oslo was ook geweldig!
M Merks
We hadden geen idee wat we konden verwachten, maar Trysil heeft ons overtroffen. Heerlijk sneeuw, appartement The Lodge erg goed, prive parking niet goed aangegeven, kwamen er na een dag achter dat dit onder het appartement was. Goed contact met Marc.
Jose Bonsing
We hebben het super fijn gehad. Het was tot in de puntjes geregeld. Geen enkel verbeterpunt. De boot, de woning, het verhuurmateriaal en de skipassen. Alles was helder overgekomen. Goed gedaan, dank hiervoor.
J. Stella
Wir hatten heute eine Husky Tour beim Andreas gemacht mit 2 Erwachsenen und 4 Kindern (7-11 Jahre). Ein super Erlebnis!! Wir wurden super betreut und versorgt und die Huskys waren total süß!! Danke nochmal an das ganze Team. Ein unvergesslicher Tag für die ganze Familie 🩵🩵🩵🩵
Monika Von der Lieth
Herrliches Skigebiet vor allem für Alpinski, unsere Unterkunft war prima und bei Fragen gab es schnelle und kompetente Hilfe - waren sehr zufrieden!!
Liberty Collings
We absolutely loved our stay here. Great communication with the team, they were very helpful in answering all of our questions prior to our stay. The chalet was beautiful and very well equipped with everything we needed. We will definitely be back!
Alles über deine Reise nach Skandinavien
Reiseziel Hilfe
Wohin? Ich weiß es noch nicht
Wann?
Wähle zuerst ein Reiseziel
Wer?
Erwachsene 16 Jahre oder älter
Kinder 5 bis 15 Jahre
Kleine Kinder Jünger als 5 Jahre